Monday 27 November 2017

2pipsforex broker


Jak wybrać Forex Broker Z tak wielu różnych wyborów tam, jak Forex quotnewbiequot wybrać brokera Szanse są najbardziej nowych handlowców nie mają pojęcia, od czego zacząć - i to w porządku Był tutaj, aby pomóc Zorganizowaliśmy trzy prosty krok proces, który pomoże Ci znaleźć brokera, który uważasz za najlepiej odpowiadający Twoim potrzebom. Teraz możesz teraz myśleć, trzy kroki To jest pytanie Yesssiirrrr W pierwszym kroku przejdziesz kilka najważniejszych pytań, które musisz zadać sobie podczas przeglądania różnych brokerów. Następnie zapoznaj się z różnymi brokerów i ich dostępnymi funkcjami. Przygotowaliśmy przewodnik porównawczy, podejmując niektóre z najczęściej zadawanych pytań w internecie i zbadaliśmy niektóre z najczęściej pytanych o brokerów, które nie muszą. Dzięki tej instrukcji możesz zawęzić kryteria wyboru i podjąć ostatni krok rozmowy z różnymi brokerami i demonstracją na różnych platformach. Proste, prawe Pozwala rozpocząć. Krok 1: Czy Twoje badania Zanim porównajesz brokerów, wiesz, czego szukać No Well, oto kilka najważniejszych pytań, o które warto zadać sobie pytanie: Czy ten broker jest zarejestrowany w organach regulacyjnych Sprawdź, czy Twój broker ma wybór zarejestrowany przez National Futures Association (NFA) lub Commodity Futures Trading Commission (CFTC), jeśli są zarejestrowani w USA. Jeśli broker ma siedzibę w Wielkiej Brytanii, skontaktuj się z Financial Service Authority (FSA). Jeśli broker nie jest zarejestrowany w żadnej z tych lub innych uznanych firm regulujących, to warto pomyśleć dwa razy przed zarejestrowaniem się z nimi. Biuro obsługi klienta lub pośrednik pośrednictwa w obrocie bez pośrednictwa Czy broker oferuje stałą lub niezmienioną spreadów Jak szerokie są spready Te pytania są bardziej istotne dla tych przedsiębiorców, którzy chcą szybko zyskać na kilku pestach. Duże i zmienne spready mogą obniżyć zyski tego typu strategii handlowej. Ile i jak niewiele dźwigni będzie dać brokera Gorąco polecamy przeglądać quotLeverage Killer przed podjęciem decyzji, ile dźwigni byłby odpowiedni dla stylu handlowego. Wyrażenie, quotLess jest More, może oszczędzić każdego newbie Oczywiście, yourquore nie zacznie handlu z prawdziwymi pieniędzmi od razu, dobrze Więc kiedy masz zwycięską strategię i jesteś gotowy do handlu na żywo wiedząc, ile kapitału ryzyka, ma do zaoferowania dużą różnicę. Jeśli masz 2000 lub mniej zacząć od tego prawdopodobnie chcesz rozpocząć obrotu notmicroquot wiele. Nie każdy broker ma tę funkcję. Czy to pośrednictwo kredytowe lub obciążenie dzienne odsetkami za zwłokę Niektórzy maklerzy albo robią oba, odliczają odsetki, czy też nie. Informacje te są ważne dla podmiotów gospodarczych zajmujących stanowiska w ciągu jednego dnia. Czy ten broker oferuje usługi premium, takie jak wykresy, kanały informacyjne i komentarze rynkowe Jak ważne są usługi premium w moim handlu Krok 2: Porównaj brokerów Nie pozwól na pokonanie krzaka, teraz musisz przejść do Broker Comparison Guide. Krok 3: otwórz konta demo i zadaj pytania. Wybierz co najmniej dwóch brokerów, które pasują do większości Twoich kryteriów i otwierają konta demo. Handel w różnych środowiskach rynkowych. Poznaj wszystkie różne funkcje każdej platformy handlowej. Jeśli masz pytania, nie bój się zapytać. Wielu brokerów ma doskonałą obsługę klienta i chętnie odpowie na Twoje pytania. Większość platform demo handlu jest bardzo podobna do ich żywych odpowiedników, ale nie dokładnie to samo. Mogą wystąpić różnice w szybkości wykonania, poślizgu i niezawodności platformy (większość czasu na żywo są bardziej wiarygodne niż konta demo). Kiedy masz strategię w dół i jesteś gotowy, aby przejść do konta na żywo, rozpocznij małe, testuj wody i zobacz, czy ten konkretny broker spełni Twoje potrzeby handlowe. Narzędzia SponsorzyGlobal Clearing Group (2pipsforex) opinie Global Clearing Group (2pipsforex) Strona internetowa: 2pipsforex Rok od: 2006 Siedziba: Wspólnota Dominiki Rejestracja firmy: Global Clearing Group Ltd. (reg.15182), Dominika Regulamin: Nie regulowane. Uwagi: Global Clearing Group LTD to Prime Clearing Członek Giełdy Finansowej EUEFEX (Elektroniczna Unia Europejska), regulowana przez FSA Ministerstwo Sprawiedliwości Mołdowa. Numer certyfikatu: 1010600015312. Handel z Global Clearing Group Był zadowolony z jakości usług maklerskich Global Clearing Group OPCJE RATINGS Ukraina, Nina 20 lutego 2017 4 lata łącznie 1 rok z tym Broker Wszystko jest idealne i szybkie. Ogólnie rzecz biorąc, świetna platforma EA dla początkujących doświadczonych przedsiębiorców, jak ja. Polecam moim przyjaciołom. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) recenzje 12 lutego 2017 3 lata Razem 9 miesięcy z tym Brokerem Znaczne zyski w handlu, gdy zarobię do 100 pipsów. Nie ma nagłego spadku na rynku, zwłaszcza gdy otwieram handel z zyskiem. Jest to również jedna z pierwszych platform oferujących Bitcoin jako walutę handlową, więc jest to ogromny plus dla ciężkich użytkowników Bitcoin takich jak ja. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) opinie Namibia, Julia 4 lutego 2017 2 lata Razem 6 miesięcy mieszka z tym brokerem Otwarte konto na żywo zaraz po utworzeniu demo i nie żałuj, nawet po sześciu miesiącach handlu. Bardzo doceniam świetny zespół za tym. Niezawodna platforma. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) reviews January 29, 2017 1 year Razem 1 rok z tym Brokerem Wielki wybór par walutowych i czat na żywo zawsze tam z szybką odpowiedzią na moje pytania. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) opinie Serbia, Marko 14 listopada 2018 7 miesięcy Razem 7 miesięcy z tym brokerem Trudno uzyskać platformy handlowe z dedykowaną grupą wsparcia, szczególnie tymi, które wykorzystują roboty EA do automatyzacji transakcji. Platforma jest szybka i łatwa w obsłudze. Rzadko polecam coś moim przyjaciołom, ale robiłem wyjątek dla 2pipsforex. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) recenzje mexico, Carlos Martinez 26 października 2018 1 Rok Razem 4 miesięcy z tym Broker Jestem stosunkowo nowy w stosunku do 2pipsforex i treści z tym, co zarobię od nich do tej pory. Sygnały jakości otrzymane co najmniej 3 razy w tygodniu z bardzo minimalnymi stratami handlowymi. Regularnie zarabiam około 2500 pipsów na transakcję, więc nie tak źle, jeśli mnie pytasz. Jedynym drobnym problemem, który mam, jest zespół wsparcia, który potrzebuje czasu, aby odpowiedzieć na moje pytania. Żałuję, że nie są w stanie wdrożyć szybszego czasu reakcji, zwłaszcza jeśli jest to pilne. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) recenzje Albania, Andi 21 października 2018 16 miesięcy Razem 10 miesięcy Live with this Broker EA jest szybki i jeden pip rozprzestrzeniał się we wszystkich walutach naprawdę fantastyczne. Nie było prawie żadnych problemów technicznych, a blokowanie ceny, więc to jedna dobra rzecz na temat korzystania z tej platformy w porównaniu do innych. Mam przeważnie pozytywne relacje z firmą, ale chciałbym regularnie odbierać raporty. Odnotowałem niezwykłe postępy każdego zamówienia, które wysłałem, więc zwracałem się do wszystkich, których znałem, którzy kochają zakupy w internecie. Gorąco polecam. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) recenzje colombia, Leslie 1.5 years Razem 1 Year with this Broker Rozpoczęcie pracy z platformą około roku temu i odniosło sukces tak daleko w mojej transakcji. Przyzwoity zestaw pestek zarobił za każdym razem, co pozwala mi przynajmniej odzyskać moje pieniądze na re-trade na inne rynki następnego dnia lub dwa. Bonus i nagrody są rzeczą regularną, a więc dobrze, aby uzyskać coś ekstra Ponadto mają również spójne sygnały forex i nie nagły spadek cen rynkowych, w przeciwieństwie do innych platform, których używałem w przeszłości. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) recenzje Hiszpania, Maurice 10 lat Razem 1 miesiąc demo, 2 dni na żywo z tym Brokerem w demo ten broker działa świetnie. Dobre zyski. Zdecydowałem się otworzyć konto na żywo i złożyć 2000 dolarów amerykańskich. Kiedy wszedłem na mój pierwszy handel na żywo. Oto co zrobili, po wysłaniu zamówienia: 1. Zlecenie sprzedaży nie zostało jeszcze przyjęte. 2. Cena osiągnęła szczyt co najmniej 30 pipsów. 3. Następnie zlecenie sprzedaży zostało wykonane, ale wielkość zamówienia została zmieniona na niewiele 5 partii. 4. Cena osiągnęła szczyt co najmniej 80 pips, uderzając o stoploss 1875 dolarów utraconych w ciągu 1 sekundy. Po skontaktowaniu się z nimi, obwiniali mnie, EA, jakiego używałem i wszystko inne. Powiedzieli w niegrzeczny sposób, aby nie marnować czasu, przejdź przez to i ponownie wrzuć. drugi handel, był prawie taki sam. To zdziałało na zysk, ale nie mogłem zamknąć handlu. Zamknąli je. Wtedy cena poszła przeciwko mnie, a handel uderzył w stoploss i został natychmiast zamknięty. Znowu 75 dolarów straciło za parę sekund. Wysłałem tę informację na ForexPeaceArmy i zamknęli to konto, kradząc pozostałe 50 dolarów, ponieważ powiedzieli, że wysłałem tę informację online. 2pipsforex to THIEVES. MT4platform ma na celu zerwanie. Po przeszukaniu internetu znalazłem kilka osób, które miały takie same problemy z tymi samymi problemami. 2pipsforex to ULTRA AGGRESSIVE myśliwiści straty i manipulatory cen. Uniemożliwiają zamknięcie transakcji dodatnich. Szczyt cen zdarzył się nigdzie indziej, nawet na własnym demo. To był cichy rynek. W ciągu kilku sekund straciłem 2000 dolarów, a remancie 50 dolarów zostały przeliczone, tak jak je nazwano, z mojego konta, a konto zostało przez nie zamknięte. Nazywam to THEFT. Podsumowanie: 2PIPSFOREX NIE jest BROKEREM. Są to BIAŁE KOLAGI KOLAROWE, prążkowane jako brokera. W związku z tym podejrzewam, że wszystkie pozytywne opinie o nich są fałszywe. NIE OTWÓRZ NA RACHUNKU LIVE. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) opinie Używam platformy od kilku miesięcy i odnajduję to jako dobrze. Otwarcie mojego konta było bardzo proste, a finansowanie było jeszcze łatwiejsze. Raporty są dużo lepsze niż inne, które widziałem, ale wciąż nie są wiarygodne. Argentyna, Juan Mauro 2 Lat Razem 5 miesięcy na żywo z tym Broker To był świetny przyjaciel polecił to platformy 5 miesięcy temu, więc podpisałem się z nimi. Zapewniają dobrą obsługę, szybką platformę i profesjonalne wsparcie. Nie żałuję, nawet jeśli napotykam straty w zyskach, gdy sygnały są słabe, moje konto łatwo odbija się i zarabia na utraconych funduszach. Raporty wysłane do mnie raz w tygodniu są dobrymi narzędziami, które pomogą mi zdecydować, który rynek ma się zająć. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) recenzje Łotwa, Maris 3 lata Razem 1 Rok z tym Brokerem Mam mniejszy czas przestojów w porównaniu z innymi używam platform handlowych. Problemy techniczne mogą pojawić się w środku transakcji, ale nigdy nie doświadczałem utraty pieniędzy z tego powodu, więc jestem w porządku z tym. Wycofanie jest szybkie. Dzięki Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) opinie 3 LATA Razem 1 DZIEŃ z tym Broker SCAM. To najgorszy brokerek kiedykolwiek. Nigdy nie myśl o handlu z tym brokerem. PLEAS SAVE YOUR PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. PLEAS ZAPISZ TWOJE PIENIĄDZE. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) recenzje Ukraina, Nastya 3 lata Ogółem 2 lata z tym Broker Byłem na scenie handlu forex od około trzech lat i jest to jeden z wysokiej jakości obrotu, które naprawdę dla mnie działa. Są innowacyjne i bardzo centralne. Płatności i opcje finansowania są również najwyższej jakości. Otrzymuję zapewnione pieniądze na czas. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) recenzje South Africa, John 2 lata Ogółem 6 miesięcy z tym brokerem Mam średnią ilość pestek miesięcznie od rozpoczęcia ostatniego listopada. Usługi dla klientów są profesjonalne, finansowanie jest szybkie, a pieniądze zwracane na moje konto bankowe są bezpieczne. Jestem bardzo zadowolony z ich usług, ale tylko chciał, aby zgłoszona dokładność wyniosła 90, więc dane są bliższe rzeczywistości. Tagi: Global Clearing Group (2pipsforex) recenzje BROKER BY COUNTRY online osób online Obecnie jest 27 gości online. kopia 2008 mdash 2017 100FOREXBROKERS WSZYSTKIE ROCZNE RESERVED2pipsforex (Global Clearing Group LTD) Przejrzyj witrynę Po umieszczeniu USD 2000 straciłem to w ciągu kilku sekund. NIESAMOWITE agresywnych myśliwych zderzeniowych zatrzymujących się wśród bardzo niegrzecznych ludzi. 100 potwierdził brok SCAM dostałem zaatakowany przez 2pipsforex. NIE otwieraj konta na żywo Kupiłem EA o nazwie ProfitabeFXEA na 1500 USD, a ja otwieram konto na żywo w serwisie 2pipsforex. Ustawiam minimalny rozmiar handlu na 0,01 i spodziewałem się, że transakcje nie zostały zaakceptowane, ponieważ ich minimalny rozmiar handlowy wynosi 1 lot. (Ich minimum to 1 partie, według nich). Handel po kilku sekundach został otwarty. Lotsize 0,01. ALE. handlu z partii wielkości 5 zostało otwarte WEDŁUG nie był to handel z nieprawidłowym wielkością handlu akceptowane i przekształcone w 5 lotsize handlu W ciągu sekundy po otwarciu handlu, cena osiął na bardzo cichym rynku. na dole tego szczytu, otwarty został handel SPRZEDAJĄCY, od razu po tym, cena wzrosła, uderzyła w stoploss, a 1875 dolarów zniknęło w ciągu kilku sekund. Pozostało 125 USD. TERAZ CO CO COŚCICIELSTWO, KTÓRYCH PEAK WYSTĘPOWAŁ W TYPIEJ tej samej chwili, wkroczyłam w tę sprawę, którą powinieneś odrzucić. Więc skontaktowałem się z ProfitableFXEA (prawdopodobnie Billy P. Carroll) przez Skype i brokera za pośrednictwem poczty elektronicznej. ProfitableFXEA, powiedziała, żebym porozmawiała z brokerem. Broker był dość niegrzeczny (Litsa Peters) i obwinili EA. Wtedy powiedzieli mi, że ich minimalna wielkość to 5 partii. Otworzyli dla mnie profesjonalny rachunek o minimalnej wielkości 5. Tak. Nie prosiłem o otwarcie takiego konta. Pewnego dnia temu zapytałem ich o minimalne i maksymalne rozmiary partii, a Francine Walton z 2pipsforex odpowiedziała mi i powiedziała mi, że ich minimum wynosi 1 lot, a maksymalnie 1000 partii. Więc duże pytanie brzmi. Dlaczego miało miejsce otwarcie 5 partii, kiedy EA chciałaby otworzyć handel o wielkości partii 0.01. Oczekiwałem, że handel zostanie odrzucony. Nie spodziewałem się, że handel zostanie otwarty w 5 partiach. Teraz powiedzieli mi, że standardowe konto miało minimalną wielkość 1 partii. Gdy otworzysz konto z 2pipsforex, nigdy nie pytasz, jaki typ konta chcesz. Nie wspomnieć o tym, gdziekolwiek w ich witrynie. Z konta tylko 125 USD poprosiłem ich, aby przełączyła je na standardowe konto. Oni zrobili. Skończyłam na dzień. Następnego dnia, dziś rano, spróbowałem ponownie z tylko 125 USD w lewo i dużo wielkości 1. Drugi handel EA otworzył, poszedł pozytywne, ale nie było zamknięte. Próbowałem więc zamknąć to ręcznie po 20 dolarów. ALE zamknięcie nie zostało wykonane. 2pipsforex uniemożliwił zamknięcie tego handlu. Handel został zablokowany. To potrwa kilka sekund iw tym czasie cena SUDDENLY poszła w przeciwnym kierunku, ponownie uderzając w stoploss, co spowodowało 75 strat. Teraz pozostaje tylko 50 USD. Skontaktowałem się z nimi ponownie i nie reagują. Ive poinformował ich o mnie mówiąc to w internecie i w wyniku, oni wzięli wynik 50 dolarów ans zamknął konto. To jest ich ostatni e-mail: Szanowny Panie, Jak masz po fałszywych informacji o naszej firmie, Twoje konto jest zamknięte, 50 USD Twoja kwota została potrącana z Twojego konta. Z poważaniem, Litsa Peters Accounts Department Global Clearing Group Ltd 2pipsforex Prime Clearing Członek EUEDEX Unia Europejska Electronic Derivatives Exchange Zarejestrowany Member ID: PCM-2233 Czytałem wiele innych opowieści na temat innych ludzi, którzy mają takie same kwestie, jak napotkano powyżej. (otwarcie 5 transakcji handlowych, osiągnięcie szczytowej przerwy, itp.) Potwierdza się więc, że 2pipsforex. cmo jest brokerem oszustwa. Oni blokują handel i aktywnie polują na stoploss w bardzo agresywny sposób. Czy ktoś zabrał (legalnie) akcję lub coś innego Co będę robić: - skopiuj tę recenzję i zacznij ją publikować na każdym forum handlu forex, którego mogę znaleźć. Poproszę cię o to, aby rozpowszechniać te informacje. - Link z Facebooka i Twittera do tej recenzji. - Zgłoś to oszustwo na Facebooka, Twittera, Instagram i prawdopodobnie innych witrynach społecznościowych, gdzie mają konta. - Zaproś ich, aby przybyli tutaj i zareagują (prawdopodobnie nie będą tego robić lub mogą zniknąć) - Zgłoś to oszustwo forexowi Interpolowi, FBI, organom regulacyjnym i innym władzom. Wytworzy pełny i kompletny pakiet dokumentów z dowodem, że mogę im wysłać. - Zgłoś to oszustwo Netellerowi Wszelkie uwagi lub szczegóły kontaktu są mile widziane. Jeśli też zostałeś oszukany, skontaktuj się ze mną, a także zbieram informacje. Lista osób oszukanych przez tych przestępców stale rośnie. Maurice Zarobienie 3500 pułapów miesięcznie na wybranej pary walutowej nigdy nie było problemem, ponieważ mogę polegać na codziennych raportach otrzymanych od nich. Wielka platforma, dobre zarobione pieniądze i przyjazny serwis 2pipsforex jest o wiele lepszy od innych brokerów online w tych dniach. Ceny zazwyczaj są średnio wysokie, a wysokie prawdopodobieństwo zarobkowania daje mi wiele okazji, aby zarobić dobry zestaw pestek. Rzadko muszę finansować moje konto, ponieważ zarobię wystarczająco dużo kapitału, aby ponownie handlować przez najbliższe kilka dni. Zespół obsługi klienta jest profesjonalny i szybki w reagowaniu na wszelkie pytania, jakie dla nich mam. Jako pośrednik jest oszustem, zdałem depozyt 2 000 i ukradli mnie jedną operacją, moja EA została założona, aby otworzyć 0,10 handlowca i otworzyli je na 5.0. Ive potępił Interpol Pobierz kod widżetowy Recenzje i oceny Forex Opinie testy na rynku Forex Uczestnicy handlu na rynku Forex Edukacja na rynku Forex Edukacja i wspólnota Forum Forex Kalendarz i Narzędzia skopiować Copyright ForexPeaceArmy. Wszelkie prawa zastrzeżone. Forex Army Peace, ForexPeaceArmy, FPA i logo FPA Shield są znakami towarowymi Armii Pokoju w Forex. Wszelkie prawa zastrzeżone na mocy prawa Stanów Zjednoczonych i prawa międzynarodowego. Global Clearing Group LTD Białe oznaczanie i ko-branding. Możemy zaoferować swoim klientom najnowocześniejszą platformę handlową GCGs z nazwą firmy i logo. Białe etykiety otrzymują następujące elementy: 1. Kotwa platformy na żywo. 2. Kotwa demonstracyjna. 3. Demonstracja zakotwiczenia z automatycznym e-mailowym potwierdzeniem poczty wychodzącej na 3 strony, klientem, białą etykietą, GCG. 4. Pole wyceny w czasie rzeczywistym. 5. Mapowanie w czasie rzeczywistym. 6. Aktualności w czasie rzeczywistym. 7. Pomoc 24-godzinna. Co czyni nas różnymi 15-letnie osiągnięciami w biznesie Zaufanie Niezawodność Probity Założona od 2006 r. Global Clearing Group LTD jest gotowa współpracować ze wszystkimi zainteresowanymi podmiotami jako przedstawicielami brokerów (IB) naszej firmy w swoim regionie. Funkcją pośrednika jest przede wszystkim poszukiwanie i angażowanie klientów zainteresowanych działaniem na rynku Forex dla naszej firmy. Będziemy w pełni udzielać pomocy (np. Konsultacji, pomocy technicznej) i zapewni wszystkie niezbędne wsparcie programowe dla IB. Zawsze znajdujemy się w czołówce rewolucji technologii bezpośredniego dostępu. Dostarczamy dostosowane platformy transakcyjne, szybkie egzekwowanie transakcji, tablice rynku nowej generacji oraz zaawansowane narzędzia zarządzania ryzykiem. Naszym zadaniem jest stać się integralną częścią każdego sukcesu handlowego, dostarczając najnowocześniejszą technologię, która jest innowacyjna i łatwa w użyciu, a także poprzez tworzenie społeczności, w której handlowcy mogą się uczyć od siebie nawzajem i dzielić się pomysłami inwestycyjnymi .

No comments:

Post a Comment